Ett hej från sängen

1kommentarer

JAG ÄR PRECIS KLAR MED MITT REPORTAGE SÅ BARA FÖR ATT VISA MIN GLÄDJE KÖR VI PÅ EN BILDBOMB!
Okej, chilla nu... Jag sitter ligger i sängen och har gjort det typ hela dagen. Haha har seriöst typ aldrig varit så här seg men är det vilodag så är det! Jag kör all in. Har faktiskt pluggat typ hela tiden så det är ju rätt duktigt ändå. Jag har helt ärligt haft på mig yoga pants och hoodie hela dagen så vid middagen fick jag nog av mig själv och borstade håret och satte på mig en skjorta. Det får räcka, tänker inte sminka för att äta middag med la familia (förlåt om lilla familjen blev ledsen nu...). Ska ju ändå sova snart!
 
Hoppas att ni inte har varit lika slöa som jag idag. Fast det är okej att vara seg och slö ibland också ♥

1 kommentarer

Tessie

04 Feb 2013 08:54

Vilken härlig blogg du har med massas fina bilder, och text! Ramlade in här så lämnar ett spår efter mig. (:
Kan även passa på att säga att just nu pågår en liten tävling om att bli söndagens blogg, va med du också och få fler läsare hit till din fina blogg! (:

Kommentera

Publiceras ej