Söndaaaag

1kommentarer

Godkväll! Jag är trötttt som bara den men mår bättre nu än tidigare idag hehe! Igår var det 18-års party för Linnéa och efter det drog vi vidare lite. Innan vi drog ut gjorde vi middag, standard med supergod kyckling och sallad! Ikväll ska jag sova tidigt tänkte jag och imorgon är det sovmorgon så då ska jag köra ett ryggpass på gymmet och dessutom tänkte jag försöka få lite plugg avklarat på morgonen. 
 
Hoppas ni har haft en supertrevlig helg och så får vi se till att göra nästa vecka braaa ♥

1 kommentarer

Anonym

15 Feb 2013 20:14

Sötpotatis brownies

Baka 1 mellanstor sötpotatis i ugnen, 30-40 min i ca 200C

Gröp ur och häll innehållet i en matberedare/mixer

Mixa med;
- 3 ägg
- 4 msk smält kokosolja
- 3-4msk honung (beroende på hur sött du vill ha det)
- ½ tesked vaniljpulver


Mixa i en separat skål;
- ca 2 msk kokosmjöl
- 4-5 msk kakao av bra kvalitet
- en liten nypa bakpulver
- lite lite salt

Mixa ovanståene med potatismixen och lägg sen till cacao nibs om du önskar. Jag använde hasselnötter.

Bred ut smeten i en oljad/smörad bakplåt.
In i ugnen i ca 170C i 30-35 min!

:)

Kommentera

Publiceras ej